Palla anstränga sig

Jag tror på ödet, och därför ska man inte tvinga fram ngn, inte leta efter något. Om något är "ment to be" så kmr det att hända oavsett om du vill det eller inte. Jag orkar heller inte leta efter ngt som kanske inte finns, om det finns kommer det att komma till mig. Ödet har så många gånger innan fört mig dit jag tillhör.

Livet är ett pussel, där allt hänger ihop. Det har jag märkt på sista tiden, för världen kanske är 0,51 miljarder kvadratkilometer, men trots det är det en VÄLDIGT LITEN PLATS! Hur kommer det sig att man ALLTID träffar personer man inte vill träffa som bor åt helvete? ... Finns det en annan förklaring än "ödet" ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0