Saknar mina kusiner :(

Dem säger att tiden är en illusion, det är inte tiden som går förbi.. det är vi. Oavsett hur det är så går det väldigt snabbt. Det känns som att det var max 3 år sedan min första kusin föddes, och nu är han 7 år..det känns omöjligt men sant. Vilket band man kan ha med en människa som är av samma kött och blod. Jag tänker ofta och hatar hatar hatar hatar att jag inte bor nära, så jag kan vara med när dem växer upp och finnas där för dem.Och veta om vi har egenskaper som är lika... Selma liknar sin kusin Arnela lite :)

Hamza <3


Amir när han va liten SÅ F*CKING SÖT


Båda blev RIKTIGT smarta redan vid 2 års ålder, alltså kommer med kommentarer som inte ens ajg hade kunnat hitta på alltså HELT SJUKT..
dem kan aldrig bli lika livliga som jag var men jaaa liknande är dem väl. HAHA
det där kallar jag falskt leende HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA, kolla min bror sån brownie
Och kolla krullet på ungen fyfan HAHAHAH


Tjejerna som liknar mig :)



Älskar & saknar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0