SEE YA KEMI A

Sista dagen jag pluggar det, ;) så fucking fett endå. Jag ska ha slutprov imorron, sen börjar mardrömen -.- KEMI B

Arnela : Doni idag ska vi till Guzzi och fråga frågor om provet, vad man inte förstår och så..
Doni: fan va bra.. då ska jag säga: Kan du förklara hela boken guzzi? jag förstår inte...

Hon gjorde det också... Guzzi skrattade hon menade allvar HAHAHAHAHA i af halvt :P

Jag hade mina tjejer över idag för att plugga. så söta vi hade skitkul (i alla fall jag åt deras dissningar).. hahahaha vi mobbade varandra TYP hela dagen, alla var på pisshumör, jag kanske på lite bättre än dem 2 så jag blev den som skrattade ihjäl :)


HAHAHAHA ja skulle leta en bild på oss, och detta är DEN ENDA vi har tsm :S WTF GIRLS? den ser inte ens normal ut...... kolla doni, det är sånt damp hon har när hon hälsar också :D hahahah så härlig. och derya, har aldrig sett henne så glad innan i livet.. det måste vara den som fotograferar hon blev glad över eller ngt.. plus hon har typ x4 längre hår nu och jag har x100 kortare hahah, doni är likadan utan tandställning med seximoma tänder
(mig ska vi inte ens kommentera, jag är också överglad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0