SHIT

Fan vad tiden går snabbt :O alltsåååå, nu har jag gått exakt halva gymnasietiden, och det känns som att jag började ettan typ igår.. helt fucking sjuk, om exakt lika lång tid, springer jag nerför kärnans trappor och slänger studentmössan i luften. Jag kan inte fatta det! Snart är i alla fall det värsta över (2an). när jullovet är slut har man lite mer att kämpa, och med fysik B också... Sen är det sabbatår !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skiter i... och jag ska jobba & skaffa lägenhet och leva livet ! Jävla NV har slitit ut min hjärna till max


detta var typ i mitten av ettan, förändrats ganska mkt. Deki & Doni , hålla ihop efter 3an? Vänskapen & kärleken för er bara växer <3loveu


Kommentarer
Postat av: tegumman

såklart. vi ska bli gamla tillsammans, och då har vi tid att bjuda hem varandra på tedrickning! HAHAHAA :d<3

2009-11-26 @ 20:36:21
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0