Shut the f*ck up

Får damp på snack, det enda ni fucking gör är snackar. Fucking skaffa er ett fucking eget liv och sluta snacka om andras. Har ni inget bättre för er, gå och plantera potatisar eller ngt, jävla bönder. Man kan inte heller döma en person efter utsida, eller det man lärt känna efter en veckas tid. Ni vet inte hur jag är, vad jag egentligen tkr och tänker, vad jag gått igenom och heller inte VEM jag är.

Om ni nu vill säga ngt så säg det IN MY FACE era feta fega jävlar istället för bakom ryggen.

Avundsjukan är enormus, tackar för mig. Mittenfingret på er!


Kommentarer
Postat av: potatisskalaren<3

älskar dig<3

2009-11-17 @ 21:09:04
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0