sjuka människor

Mezo... IGEN... (hahha frågaan är var FAN man ska hänga helt seriöst)... med Doni.. :D och vi pratade ut..omg så skönt efter 2 dagar jag behövde skratta ut, fyfan. Jag tänkte på det..hur ska jag veta om en människa är mitt sorts umgänge?Jo jag säger ett RIKTIGT TORRT SKÄMT och om dem skrattar så är dem godkända hahahhaha, jag skrattar aldrig åt själva skämtet, utan att det är torrt. det är det roliga :P Mirela ringde mig igår och det såg ut ungefär såhär:

Telefonen ringer jag svarar:
- Vad fan vill du svin?
- Ue inget äckel..
- Palla att du inte kan vara utan mig en sekund..
- nej det kan jag inte jag hatar dig din ****
- Jag hatar dig med handikapp...
- Ska vi ut en runda?
- Ja där nere om 5..
- Okej ses snart svin
- ja det gör vi gris.. HATARDEJ heeeeeeeej


så lägger vi på.. man kan itne tro att vi e friska i huvet nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0