Svin

Jag har tappat tron på bosniska killar, varför ska ni vara sånna svin? :P hahaha jag vet jag är bosnisk själv, jag älskar bosnier men fan att alla bosniska killar ska vara falska. Eller oj förlåt, de flesta... bakom ryggen döljer dem allt ! Men har bästa humorn hahah. För alla kommer tänka  jag är en av dem som inte är med i "de flesta" Om man tänker efter så har vi flest normala killar endå HAHAH för alla killar döljer mkt bakom ryggen. Finns det någon kille som vågar vara sig själv och lägga korten på bordet (erkänna vad han döljer & vad han tkr) .

Tjejer öppnar sig dock för mkt, palla sitta och böla över allt? förstora varenda liten grej i livet. Det är dem stora grejerna som gjort hål i hjärtat som man kan berätta för ngn, inte för hela världen. Jag skriver av allt i bloggen, men ajg skriver aldrig vad det handlar om, det finns folk i mitt liv som bryr sig om mig, som får redapå det. Palla sån fjortisstil som skriver hela privatlivet som status på FB eller ngt :P haha DET FINNS ETT MELLANTING gott folk.


Jag vet vad jag har, och var jag har mina kompisar. Vet hur mkt jag kan berätta för var och en utan att det blir fel. Jag är glad över det jag har, och tacksam för det jag får. Jag anstränger mig & ger lika mkt tillbaka + lite till. Vad har man annars vänner till? Ni vet att jag finns där för er.. genom era svåraste tider <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0