Tankarna är på G igen HAHA

En sak jag täntke på när jag cyklade hem, jag lyssnade på en låt med en massa "stopp" mitt under låten för det finns ett svärord. Jag fick damp ok? Och hela låten var fan svärord, så hela låten va denna lalala ********* lalalala*********** jag ba wtF? förstör ju hela låten

Inget att ta illa upp över detta, har inget emot ngn men.. varför ska man sätta ****** för nigga? Liksom det betydde dåligt innan förr i tiden, men numera kallar dem sig själva för nigga mellan varandra.. Jag menar VARFÖR sätter man sånt HÅL mitt i låten när AKON säger nigga, det är inte så att han har ngt emot svarta direkt? Det är precis som att vi ska ta upp när ngn kallar oss BALIJA, när vi själva kallar oss så. Eller att albaner tar illa upp när ngn kallar dem shqiptar, när dem själva gör det? Fucking GET OVET IT ! så löjligt det är helt enkelt.

Och denna låten låter helt enkelt inte rätt :P


Det låter som han säger "sexy fish"? HAHAH


Och om låtarna nu är så brutala, så spela inte in dem alls ! haha artisterna ska bli kända för det dem kommit på, inte för hur någon annan sagt åt dem hur dem ska ändra det :P...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0