Tjejkväll

FTFAN SÅ KUL JAG HADE JAG SVÄR DOG DOG DOG AV SKRATT I STAN NÄR VI SKULLE HYRA FILM :D tjejer, tack för ikv hade riktigt kul. Fredag den 13onde riktig skräckis skulle vi kolla på. Och det blev någon fattig spansk film. Och vet ni vad? Skräck + Arnela med kompisar = misslyckad + slutar med att vi skrattar -.-

Filmen hackade.. kommer jag där drar skämt, (förstör stämningen) och vi läggor oss av flabb,,, sen jag kommenterade ALLT i filmen och gjorde det kul, jag pallade inte namnen i filmen.. Tjejen som hade huvudrollen hette (R)Agata.. och jag störde mig på det HAHAHAHA
Amina: HÅLL KÄFTEN ALLA NI SKA INTE FÖRSTÖRA FILMEN
5 min senare...
Amina: OH SÅ SKÖNT DU KILCHIM MIG DZANA.. bla bla bla bla bla bla bla alla ba kolla på henne HAHAHAH (hon snackade mest) <3 amina+ hålla käften= inte mer än 20 min

Och Katarina viskade hela tiden i mitt öra: shitfilm så dåligt inspelad .. jag LA mig.. Sen mannen gick in i sån dimma.. alla sånna spända.. kommer katarina där: KOM IN MED MIG I DIMMAN UNNNNNNNTS UNTS.. som jag skrattade.

Hade skitkul, fyfan måste göras igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0