2 dagar kvar, sen helvete.. bokstavligt

japp, utnyttja helgen till MAAAAAAAAAAAX, för snart gäller det. 2 prov i veckan, enligt provschemat. Inte kul?
vad tkr ni :) P= prov R= redovisning I= inlämning


Igår var jag hos "da sexy girl" Agnesa, jag har aldrig i hela mitt liv varit så DÖD. Så hemsk jag känner mig, alltså dessa dagar har varit katastrof för mig. LOV? hell to the no. Och Agnesa var riktigt söt och typ kollade så att alla hade kul, klart jag hade kul gumman <3 Jag önskar dig allt det bästa ännu en gång till din födelsedag :D

Och är det inte så att alla blattar alltid gör tacos när det är middag? JO ALLTID hahaha för blattar loves it, svenskar också för den delen, men korv med bröd är vanligare bland dem haha :D Fattar ni att Agnesa stekte 2 kg kött för typ 13 tjejer??? tror jag det var. Hahaha vilka djur, och sen dansa dem sönder till albansk musik, jag ba heheheheheh hej jag e bosnisk, fattar allt. Nu vet jag hur doni känner sig bland bosnier hahaha men endå, vi har samma typ av musik, så det var inte SO BAD ;)


da sexy girl agnesa, Doni da freaky crazy kanin, och jag, inget annat än fjortisvarning på mig på den bilden alltså HAHAHAHAHAH

Jag träffade LIRRI igår <3<3<3 ofattbart hur mkt jag egentligen hade saknat den tjejen. Vi snackade också om det, hahah hon ba fan va fult att vi snackar albanska när vissa inte fattar, jag ba jag förstår er.

Doni: - Alltså, jag har märkt det, när bosnier är MINST 2 st snackar dem sönder på bosniska
Lirri: - AAAAAAFAN
Arnela: -TVÅ? hahahaha jag snackar fan bosniska med mig själv, typ svär på bosniska när jag slått mig eller typ räknar matte HAHAHAHAHAHAHAH
Doni, Lirri, Tina: - Hahaha äkta bosnier.

vi trivs

Kommentarer
Postat av: db

hahaha, ääktaaaa, <3

2009-10-31 @ 10:32:08
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0