<3

Vill ägna ett inlägg åt mina närmaste vänner, som jag har märkt att jag älskar så otroligt mkt :)
Jag har mina gamla och alltid trogna vänner Mirela och Sabina.. Sen har jag älskade Doni..

Så har en ny människa kommit in i mitt liv.. Amina... Ni kanske har märkt att jag är en väldigt öppen person, men trots det tar jag aldrig in folk i mitt liv hur som helst. Jag har tänkt mycket på att man ska lyssna på sitt inre och släppa in dem som ditt inre säger att du ska släppa in.. Men detta har jag slutat med, för man ska vara riktigt försiktig med vem man släpper in i livet. Börjar man älska en person, och den lämnar dig, är det kört. Det är svårt att läka.



Jag tror på ödet. Är det ment to be så är det det helt enkelt. Man ska inte TVINGA på något. Men jag har märkt att jag & Amina är VÄLDIGT lika. Vi har samma smak på smink, kläder, stil, parfymer, killar, samma humor, samma skämt det är sjukt. Vi är sjukt lika. Om ödet bestämmer att hon ska vara en kompis jag kommer att älska, så händer det någon gång. Och samma med Donika, jag och hon tillsammans... katastrof. Till och med min mamma säger det haha, hon ba man kan tro att ni har en och samma mamma haha :P Sen har vi Derya också, som helt enkelt är en UNDERBAR männsika, som alltid kommer ställa upp. Godhjärtad som FAN!

Det är helt enkelt dags för mig att läka mina gamla sår, och vara öppen för ett nytt liv, med nya människor som jag ska försöka förlita mig på :)


Älska är ett starkt ord för mig, och jag tycker människor sliter ut & använder sönder ordet och ordet har förlorat sin mening. Men från min mun hör man inte "jag älskar dig" så ofta. För jag att jag ska kunna uttrycka mig med ett starkt ord, som bara mina närmaste får höra, så dem vet hur mkt dem betyder...

ni är underbara

Kommentarer
Postat av: db

OMG SÅ SÖT , ÄLSKAR DIG

2009-10-04 @ 19:07:24
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: db

OMG SÅ SÖT , ÄLSKAR DIG

2009-10-04 @ 19:07:35
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: amiina

underbara ord. så fnt. Hvala draga, och VI TVÅ är asså helt seriöst; KAPUT. Det är något man utan några problem kan säga KEDD till :P <3<3

2009-10-04 @ 22:31:29
URL: http://aminka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0