Behöver fritid!

Jag bryr mig inte, lägger skolan åt sidan ikväll. Ska ut med baby.. vi får se vad det blir. Bussen kommer om TYP 40 min, har ni inget för er ba caaaaaaaaaaaeell me.

jag & donika HAHAH när vi chillar o så.. med cigg, när vi blir äldre <3

Jag var innan med pappa & mamma handla & sånt hahahaha ni skulle sett..
Mamma: sta ce mo jesti?(vad ska vi äta)
Pappa: Paaaaa neznam, kupimo peceno pile(vet inte vi köper grillad kykling, hahahaha sån klar i affären)
Mamma: Imam KUPONE iz MAXA! (jag har kuponger från max)
Pappa: JAPP då vet vi var vi ska...

HAHAHA dör, jag pallar inte att alla balkan använder varenda kupong. Jag svär om kupongen är typ 10:- billigare för en hörapparat, och ingen i släkten behöver, dem hade köpt den ba så.. för att det är kupong...

Är det inte dara nästa vecka;) och halid beslic & crvena jabuka om 3 veckor? ;) vilka går?


Kommentarer
Postat av: doni

haha äkta vi, puss baby<3

2009-10-17 @ 00:14:05
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0