Dagens horoskop


Jag evt inte varför, men jag har sjukdom med horoskop. Jag tror på det så mkt för jag inbillar mig att det är sanning hahahaha, egentligen är det långt ifrån. I ettan läste jag horoskopet VARJE morgon i gratistidningen HAHAHAHA jag vet det är kedd.. t o m abohassan, och jag blev sån.. NÅGOT FATTAS om jag inte läst den. Nu läser jag på facebook istället HAHA uppgraderat mig och sånt.

Ibland stämmer det så bra att jag får gåshud..


Fiskarna 19/10

Are you being a doormat? You should be able to pick yourself up and do what's right if it comes to it, so make sure that you're getting the respect you deserve -- and if not, do something about it
ametist :) min sexiga sten

ofta står det du kommer hitta ny kärlek & en massa sånt, jag ba yeeees... sen ba my ass.. om mina kompisar, skolan, datan & träning är min nya kärlek så stämmer det 10000%



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0