Dör av skratt inget annat

Idag.. tidigt på morgonen, tvingar Arnela mamma köra till väla för att Arnela ska köpa EN grej där.. vilket tar 10 sek.:P Efter det drar jag till Amina. Och vi SNACKADE UT rejääääääääääält. Vi stack direkt till maxi & köpte hårfärg, för att färga håret. HAHAHA VILKET FAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL. skillnad på skala 1-10 ... 0,2 eller ngt hahaha typ no differense. Differense i plånboken? jaa för att vara exakt 171 kr HAHAHAH... Vi köpte också allt till tonfiskröra & lät fantasin flöda HAHAH, sen när vi gjort klart den Amina ville fotta för att lägga ut på blogg, hon ba...

- NEJ det ser inte okej ut på bild, ser ut som spya seriöst -.- HAAH men smaken dock... njutning för smaklökarna som amina & jag hade sagt aje keddan

Jag & Amina är jättesjuka människor. Vet ni hur vi gick till tvättstugan? JAPP, jag hade på mig Aminas underdelpyjamas. Alltså ÄKTA invandrarpyjamas från 60 talet eller ngt, med blommor & grejer. Jättestor hoodie, håret i totte och Zlatan pamband. Amina: Färg i håret uppsatt i CHONGE-KLÄMMA, fläckiga tights av färg, också en jättestor tröja. Det var riktig kedd på oss HHAHAHAH


en bild på mig & amina i somras när hon hade vält ner mig på marken eller ngt hahah

Vi plattade håret hos mig, för imorron blir det shopping i malmö på hög nivå. Mirela dropped by, fatta som vi skratta? Amina BÖLADE av skratt.. bokstavligt tårade... Men det hela handlar om att mirela inte får sova ut imorron,,, som vi utvecklade och dog av skratt åt HAHAHAHA jättemaxade.

Jag har inget annat att säga än att bästa människorna åker med mig imorron. Förrutom att Mirela inte kan hänga med :( fatta vilken time vi kmr ha? Utan att ha för höga förhoppningar säger jag : Det kan inte bli mindre än "mkt mkt roligt" det är omöjligt med dessa tjejer; amina, deki & doni<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0