FET UPPDATERING :D

Så ja, nu har allt fixat sig... jag har fått en cykel :) som kommer göra att jag sparar fett mkt tid. Byggarbetarna är utflyttade haha, jag har toaletter igen, och ETT HEM! kommer kunnar duscha här & så.. så träningen blir igång igen :)

Jag skriver detta inlägg och börjar skriva igen för många har bett mig att inte sluta haha.. och abeer sa till mig idag i skolan att jag måste fortsätta skriva för hon tycker min blogg e rolig :) hihi.

IMORGON ÅKER VI TILL SKÖVDE!!!!!!!!!!!!!!! det är ingen liten grej vetni ;) vi ska dansa och jag kanske ska sjunga :O:O:O

Jag skulle egentligen platta håret till imorron, men närjag ställde mig framför spegeln märkte jag att mina lockar är skitfina hahaha, vad tkr ni, ska jag platta det? :P eller ha det som jag hade på hari?

Nu ska jag dra & äta med min äskling till vänster <3

Jag har så mkt att göra att jag får ont i huvudet av att tänka på allt. Jag brukar vakna med panik, för att inte glömma något som jag skulle tänka på.. helt insane :S

Och sen MÅSTE jag besöka pistachia som alla blattar snacka om haha , fast det gör jag snart. Och Doni & Deki ska MED MIG PÅ BIO någon dag och äta innan det :D erkänn? Och Felle om hon vill? :):)

PUSS, lovar & skriva mer. FOTTO ska tas imorron som fan hhihihih. Amina tvinga mig precis att platta det,, jaja bränna håret - nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0