FFS

Skolan är på G. Prov, inlämningar, redovisningar.Det är krydd.. Igår (måste kommentera) Snackade sina på mattelektionen, jag ba KÄFTEN SINA.. sina ba: hör du vad hon säger till mig anders(vår mattelärare) Han ba: -.- KÄFTEN SINA hahahahahaha som jag skratta. Vilka G'z vi har som lärare jag svär. Dem bästa !

HAHAHAHAA kolla glasögonen ffs

Och varje gång Guzzi ser mig han ba : Omg :D hahahahahaha läggor maj

Idag tränade jag förfan vad svag jag blivit hahaha sen finns det sån man på gympan som ritkigt djurar, och skriker HOJ HOJ o sånt helt tiden som jag flabbar. Träffade elle & alex där haha som också är duktiga och tränar. Och när jag väl skriver om det måste jag, JAG MÅSTE MOBBA DERYA & FELLE HAHAHAH. Dem går på sån "komma i form grej" på friskis. OCH DEM ÄR DEM ÄNDA UNDER 50 ÅR HAHAHAHAHAAHAHHHAHAAHHAAHAHAHHA

Doni har tagit av tandställningen, helt söt :D nu & innan. Muki ba: va har du haft tandställning? HAHAH han gav sig inte ba: nej hon hade inte, ljug inte & sånt man ba okej :P (jag ska fan itne säga ngt) visste inte att mateo hade tandställning :P

P&K


Kommentarer
Postat av: doni

haha 1: älskar tych, softa lärare som fan ahha spec. anders o guzzi de är legender när de ska mobba eleverna :D:D med sina klockrena kommentarer



2. OMG HAHA DE ÄR SÅ MOBBADE ATT DE TRÄNAR ME SÅNA GAMLINGAR.. men, jag antar väl att de kmr komma i form.. de är ju så tjocka..



3. YEAH haha pallar inte att muki försökte övertyga mig om att ja nt har haft tandställnng:P

2009-10-13 @ 22:01:54
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: Deryaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

HAHAHHAHAHHA ARNELA DE GAMLNGARNA ÄR BÄTTRE ÄN DIG ÄNDÅ! Ja vi var de enda under 50, hahahahha omg ! FETT MOBBADE MOBBOFFER :o

2009-10-13 @ 22:11:28
Postat av: amiina

neeeeeeeeej. men bara allmänt så. gillar changes. känns som en torr design passar bättre just nu :D <3

2009-10-14 @ 10:04:55
URL: http://aminka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0