Fysik A slut..

Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen :P nu är fysik A över... Vi hade prov idag.. från halv 9 till 12.10... huvudvärk! Men efter lovet börjar ett nytt ämne.. FYSIK B wiho...

Om jag inte får mvg på fysik A, så hoppar jag av fysik B.. palla plugga på ngt man inte e bra på? hahah Stjärnuppgifterna var så RIKTIGT svåra.. men jag hoppas jag klarade mig, kändes nästan som att man hade för lite tid :P jag fick panik när det var en timme kvar hahhaha

Idag ska man träna, typ ba få av allt och dö ut när man kommer hem.. däcka i sängen.

en gammal bild på doni när vi "pluggar"

& så har jag ngt att säga en viss person, som jag hoppas läser detta.
Jag begär inte att du blir som mig, jag hoppas att du inte känner att du inte duger. Du är bra som du är, bäst till och med. Du har allt... ALLT, så förstör inte det! Jag älskar dig för mkt för att se dig misslyckas. Därför säger jag detta innan det är för sent. Kämpa. Jag tror på dig. Du har 4 år skola kvar. Ba kämpa dem 4 åren.. Högskolan kan du gå när du vill, när du har vilat från skolan. Ditt liv är inte lätt, det vet jag. Men du behöver inte ge upp på allt för det? Jag finns alltid där för dig. Tro ALDRIG att du inte är högst upp på min lista. Dör du, så dör jag.. vi har ett blodsband, du är min andra halva. Jag vill dig inget annat än ditt bästa! Så snälla, för min skull.. kämpa en liten bit till.

Riktiga "brothers" är inte riktiga brothers om dem inte tänker på DITT bästa.

Loveu

Kommentarer
Postat av: dona

aww, hoppas den personen läser det för den personen borde verkligen veta att det du säger är det bästa för honom att du vill hans bästa.. älskar dig puss

2009-10-22 @ 17:09:24
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0