IDEMO U PORTUGAL

Enligt dem senaste nyheterna kommer inte Ronaldo(hetast av dem alla heta) spela.. Det blir därmed en fuckng fest för bonsien. Vi ska spela mot portugal, kmr bli kaos. Jag tror jag kommer typ dö när dem spelar och inte kunna sova natten innan. Det kommer bli ... ALLTSÅ OMG ! har inga ord ens för att beskriva... om vi förlorar, jag bryr mig inte... Vi har aldrig kommit såhär nära VM någonsin ... ever

jag vet bästa bilden...

Men denna är bättre, någon har REDAN hunnit göra en flippbild HAHAHAHAH JAG LA MIG NÄRJAG SÅG DEN



Kommentarer
Postat av: sabina

HAHAHAHA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

2009-10-19 @ 17:32:27
URL: http://keepingitreal.blogg.se/
Postat av: Mirza Berbovic

Hahaha!



Jesam puko od smijeha kad sa vidio ovo!

Zaboli me stomak! :D



/Mirza

Postat av: arnela

HAHAHA sta ces, nismo normalni :D hahahahah

2011-05-28 @ 18:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0