Jag har SÅN tur

* VILKEN START PÅ DAGEN!
direkt när man börjar gå mot skolan börjar det hagla, ösregna & blåsa... YEAH RIKTIGT SKÖNT.. och en vanlig TIDNING räddade mitt hår...

* Innan det började regna RÖSTÖRDES MINA HÖRLURAR, och VEMFAN kan gå utan att lyssna på musik? inte jag i alla fall -.- och jag svär om inte detta är mina 10:onde hörlurar jag tagit sönder... FINNS DET INGA SOM ÄR HÅLLBARA?

* Jag bestämde mig för att INTE ta en tugga av gårdagens pankakor i skolan, och när jag väl ångrade mig, och tog första tuggan, fick jag sylt över HELA tröjan JIHI :D

* Och på vägen hem regnade det värre än på vägen till skolan... är inte turen på min sida ;)?

idiots 4 ever

Igårkväll var jag lite väl flummig så jag skrev ett jättemobbat sms

Godnatt sov sött som en katt och snubbla inte på en ratt. Sila dina dåliga drömmar genom en tratt, så du inte känner dig matt för det har jag en gång vatt där jag satt i min fula hatt. Kommer få fnatt om jag inte får en patt.. e/ Havet Kattegatt(Arnela)

Så skickade jag det till några, som BÖLADE av skratt fattar inte, och Amina frågade: VA HAR DU HITTAT PÅ DET SJÄLV? hahahahahah dog... så nu har både donika och Amina skrivit om det/kommer skriva om det i sina bloggar HAHAHA ae.

Jag kom också tänka på en sak.. jag umgås bara med galet folk.. alltså när jag skickade ett cp-sms fick jag värre tillbaka HAHHA och alla typ överdriver med reaktionen och sånt...

och ikväll blir det Hari mata Hari & Halid Muslimovic hoppas vi på :) ska dra & fixa naglarna & grejer. ha de


Kommentarer
Postat av: deki & doni

aee de e tur du hr oss ju så du inte blir helt absoluit gale, eller oj du blir ju mer galen med oss, our bad..



fast med mig (deki) blir du mer romantisk

2009-10-02 @ 22:46:53
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0