Jävla kanindamp

:) detta är bästa fredagen på länge, spinning idag? MÅSTE få upp min styrka & kondis till som den var för ett halvår sen. FYFAN vad tiden går snabbt... det känns som att det var igår alla klädde upp sig för fredag hahaha och så kommer dem med det idag igen. En vecka är så snabbt att jag knappt hinner ta ett djupt andetag utan flipp :S

Erfarenheter ändrar folk, som ni säkert vet. Jag erkänner, jag har alltid varit ytlig, alltid kollat på utseende. Men det är inte det viktigaste. När man väl MÅSTE umgås med folk som inte är så fina på utsidan, kan man märka att insidan kanske är dubbelt så fin som någons utsida. Och det är det som räknas...



En människa kan ha så bra personlighet pga att den blivit uppfostrad väl & gårinte runt och leker cool, att man helt enkelt STRUNTAR i hur han/hon ser ut. "Min kille ska ha blå ögon, fin klädestil, rik bla bla bla" det är typiskt tjejer. Men ska jag säga en sak? Jag har slutligen lärt mig, utsidan är bara ögongodis. Vad hjälper det dig att din kille är snygg? Han kan väl likabra vara världens fulaste? Ni kommer endå ha lika kul, gillavarann lika mycket? Det är personligheten som räknas !

Ganska ovanligt att höra det från mig, hade mirela, amina och martina sagt.. Deki & Doni hade kanske märkt att jag har ändrats lite vad det väl gäller det. Man ska heller inte döma folk efter beteende på offentliga ställen. Man är vanligtvis inte samma person i offentligheten som privat med en enskild människa.



Här kommen ännu en "killavslöjare"
Jag tänkte, hur ska man med detaljer veta hur en kille är?
1. lyssnar han bara på hiphop, rnb (ex flo rida, eminem, tupac,  & sånt)
eller kan han lyssna på kärlekslåtar? (ex usher, kanye west, Chris Brown, K-young)

HAHA nu blir det arnela-dupt-tänkande...
Lyssnar han på kärlekslåt  -tror han på kärlek
tror han på kärlek - kommer han kanske bli kär
blir han kär i dig - kommer han inte lämna dig
lämnar han inte dig - blir du inte sårad....

2. Ni ska träffas och han säger "kom och möt mig.." eller säger han "jag kommer till dig..."

"kom och möt mig" testar han dina gränser för hur mycket du är villig att toffla för honom. Det har alltid varit killen som hämtar tjejen, och så ska det förbli.

Du möter honom - han tar dig för givet
han tar dig för givet - du kommer bli hans toffel
du blir hans toffel - han tappar intresse efter ett tag
han tappar intresse - hittar en annan... SIMPELT

3. Kan han säga förlåt när han gjort fel?
Om han kan, så blir det lätt att bli sams så klart.


Ni bråkar (han har gjort fel) - han säger förlåt
han säger förlåt - du blir glad och kan inte motstå hans söta & sårade blick
du förlåter. Och inget mer med det :)

Om han kan säga förlåt, är han inte en envis kille.. en fördel för dig.

Och så fortsätter det.. detaljer kan vara delar av personlighet.


Kommentarer
Postat av: db

bra skrivet.djupt tänkande av arnela.

jag är inte förvånad att du tänker så, ja har insett att du har ändrats till det bättre, love u <3

2009-10-16 @ 16:03:00
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: amiina

i'm proud. nothing more to say. <3

2009-10-17 @ 13:58:07
URL: http://aminka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0