Läggor maj

Sitter här, innan skolan ffs skolan börjar om 45 min, jag råkade fixa mig lite väl snabbt hahah.. Jag läste precis en kommentar på förra inlägget hahaha jag la mig av skratt :D

Och doni säger att mitt favoritfärkortning och utryck har blivit ffs. Så sant. Jag kan inte sluta säga det hahaha (A)

Det är lov om 2 dagar kan ni fatta det? Som jag ska slappa... och plugga -.- jag har FYSIKPROV imorron, kommer få ig eller ngt liknande hahaha. Det känns som att jag kan det SKITBRA men jag har alltid otur på sånna viktiga prov, får alltid alltid sånna slarvfel :(

På vägen från träningen tänkte jag på tiderna jag saknar riktigt mkt. Jag har några bilder jag vill sätta ut från tider jag, om man ska vara helt ärlig,... saknar....

vi i malmö
galna bosnjaker
sommar :D
merlinkonserten
liseberg med BÄSTA !!!!!!!!!!!
fattar ni att jag var med alla jag riktigt ÄLSKAR att vara med där.. Muki & hans gäng. Donika derya felle, fakke & araberna osv haha :D så kul vi hade :(
skara med bosnjakerna... omg DET SAKNAR JAG
ännu en från skara
saknar fredde :(
hatar att vi splittrats !!!!!!!!!!!!!älskar dig irman
softa hemma hos Ema.. det är typ redbull tro inget (A)
tucepi :)

när jag fyllde 17
hahahaha tänk er att detta var för mer än ett år sen.. kedd


life goes on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0