lättnad ^10

fattar ni, jag kmr inte ha skola på f*cking 10 dagar, men okej det innebär endå plugg.
Haha när jag kom in i kafeterian alla ba : YEAH ba för jag hade den tröjan :) kexigt
Jag tråkade genom kemin
Sov genom tyskan
pluggade genom fysiken :P och stack till stan med Doni

Doni: - Derya tkr han killen är snygg...
Arnela: - VA? jag visste inte hon hade sån smak.. -.-
Doni: - Alltså det betyder inte att hon vill ha honom, utan ba ansiktet
Arnela: - JAHA ansiktet, det är en annan femma :P
Doni: - ALLTSÅ, JAG PALLAR INTE ATT DU INTE TYCKTE HAN VAR SNYGG BA FÖR HAN VA KORT.

:P ahahahh det är äkta jag


måste berätta om smset en kille i min skola skrev till alla... HAHAH (skriver inte exakt nu)

- Hej alla män och kvinnor, pojkar och flickor, bögar och lespiska osv. Idag har vi pizza i skolan, så snåla inte med närvaron. Ta med alla vännerfamilj & släktingar för detta är once in a lifetime oppertunity...


hahahahah kedd på dem

Kommentarer
Postat av: galna yeah-kvinnan

YEAAH LOV!! YEEEAH PÅ DIN TRÖJA, yeah på att sova genom lektioner, yeah på att vi har skitmkt att plugga på lovet

yeah på din killsmak

yeah på allt i livet

yeah på abodis sms



YEAH

2009-10-23 @ 15:51:05
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: dirre

whaaat vilken kille?

2009-10-23 @ 23:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0