Malmö unts unts

Skriver idag hur det var i Malmö i måndes hahah Igår var jag så däckad att jag inte visste vad jag höll på med ens.

Första missödet på dagen var att vi missade tåget, så vi tog den som tar 55 min till Malmö. Haha Amina fick typ anfall. Japp & så regnade det SOM FAN i Malmö, men det stoppade oss inte från att dra in på affärer. Jag svär om vi inte besökte VARENDA skoaffär för aminas skull.

Vi satt också på TH för att vi var i stort behov av socker :P så vi satt där och flippa som fan HAHAH ni skulle ba sett, det var maxat. Alla hade typ sina problem satt vi där som kvinnor och klagade på en massa grejer. Nu när jag tänker efter tror jag vi besökte fler matställen än affärer HAHHAHA Vi stack till chinarestaurang och softa, dock åt ingen speciellt mkt, utan vi ba frestades av själva tanken med ChinaBox HAHAH.

Det började ÖSREGNA och vi, så sjuka som vi är, stack till Entré för att fortsätta shoppa. Där Amina hittade sina drömskor, jag & Deki hittade vår drömman HAHHAH, han jobbade i sån streetaffär, FATTAR NI VILKET KEX ELLER? sån mulatt lång kexig fin ae kedd.

Genta Donis kusin träffade oss där, så skulle vi tsm tillbaka. Fattar ni att jag upplevde Bosnien på nytt i Malmös bussar? HAHAHHAHAHAHAHAAH Alltså, när vi kom in hade han ingen växel, bussarna hade ingen sån tabell längst fram så man kunde se var man var någonstans. Plus att det läckte in från alla håll, fattar ni som vi höll på? haahahah Jag skulle sätta mig ba ser jag att hela jävla sätet var genomblött och att det droppade från taket.

På tåget flummade alla, vi var riktigt maxade då, måste berott på att alla var nöjda & glada efter alla köp, mitt i allt får amina panik & fattar att hon tappat bort en påse, så vi blir kyrka. HAHAH sen när vi var klara med att deppa satte vi igång igen, snacka filmer & grejer.

Incidenten på 7an, jag ska inte berätta den specifikt, men alltså. JAG BÖLADE BÖLADE AV SKRATT ÅT AMINA..

Tack för en oförglömlig tid <3<3<3<3<3 vi hade för kul, så vi hann inte ens ta bilder trots att jag hade kamera med mig -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0