modellfotografering :)

HELT FUCKING SERIÖST NI FTTAR INTE HUR SKÖNT DET ÄR ATT SOFTA! hahaha

Idag vaknade jag HELT sent, skulle börja jobba 10,40 och vaknade typ 09,15.. -.- jag jobbade.. bestämde med Mirela & amina att vi skulle fika, men så blev det inte av för jag kom på att jag hade lovat doni att vi skulle till stan och bli fotograferade.. Så jag STRESSA sönder för att hinna med bussen 16.40 och så kom jag i tid :D



Dem sminkade mig och skulle fixa mitt hår.. dem ba NEJ vi ska INTE röra ditt hår det är RIKTIGT fint, det ser ut att du har lockat det i 50 timmar hahaha fast det är så naturligt (A) haha i af, sen fotografen ba JAG MÅSTE trasha dig.. måste.. hahaha jag ba okej?

Trasha innebär att man ska lägga mkt svart ögonskugga och sen spruta vatten i hela huvudet och över håret. Över kroppen hade jag en vit duk, jag liknade först en Emo, men okej det blev faktist riktigt bra sa han hahaha. Ska boka tid för att kolla på bilderna :) Förhoppningsvis blev bilderna bra. Jag scannar bilden jag får någon gång nästa vecka <3

Kul var det i af

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0