Perfekt lördag...

Måste börja med att lägga in en bild från igår HAHAHA, jag har typ kollat in hur killar "spänner sig" egentligen är andra handen på andra sidan av muskeln, och TRYCKER upp biceps.. BIFF JAG E VA ;)

Och vet ni var mirela sa idag? hahahaha
"Arnela jag pallar inte att alla alltid ser normala ut på bilder och du alltid ska vara den sjukaste och göra miner och fula dig" hehehehehehhehhehee jag är ju sjuk? då måste det visas på bilder också.

En bild på hur doni "sminkade" mig :)
varför varför varför har jag inte blåa ögon?

I af doni kom hem till mig efter 10 års övertalande hahahaha :D 
Vi tittade på saw 4.. helt seriöst, jigsaw är min ABSOLUTA IDOL !!!!!!!!!!!! så f*cking smart & allt hahaha, om man bortser från att han är en psykopat och mördare.....

Så jäääääääääääääävla genomtänkta filmer alla 5.. ! det handlar inte om blod och grejer som alla påstår, det finns ett FETT budskap bakom varenda saw-film... !

tack för en riiiiiktigt skön lördag doni & mirela <3

Kommentarer
Postat av: jigsawfanetnummer2

love u , vf lägger du inte in biff bilden på mig också känner mig inte spec.

2009-10-31 @ 22:31:49
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: jigsawfanetnummer2

love u , vf lägger du inte in biff bilden på mig också känner mig inte spec.

2009-10-31 @ 22:31:53
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: Mirelaaaaaaa

hihihi tack detsamma sexigast... en trevlig stund jaaa :)(L)

2009-11-01 @ 15:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0