Shoppingfreak -.-

Ni vet så som en rökare är besatt av att röka, knarkare besatt av knark eller tjockis är av kakor.. så är jag med shopping. Fattar ni att jag stack idag till Familia för jag hade skuldkänslor för att inte ha handlat ngt i Malmö? HAHAHAHA freak ffs.

måste visa mina bling-bling hahahaha tagit sån snabb webcam pic skitsamma :D ja den blir lite extrem i cammen..:P

Och sen är jag på jakt efter päls.. OMG HAR GLÖMT SKRIVA OM INCIDENTEN I MALMÖ AAHAHAH...

Jag & amina är på jäkt efter päls går vi in i en emo-affär, av alla affärer för att fråga var det finns.
Där inne väntar en heltatuerad kvinna, 1000 piercingar & spetsnitar på alla klädesplagg. Bredvid henne står en likadan människa, fast man HAHAHA. Jag fick hjärtinfarkt av att bara se dem..

Amina: Heeej, jag undrar om ni vet någonstans man kan köpa päls?

Emo-hardcore-Kvinnan: Vad för päls exakt?

Amina: Jaaaaa, sån man har runt jackkragen.....

Kvinnan: FÖR DET FÖRSTA STÖDJER VI INTE PÄLSAR ÖVERHUVUDTAGET... eller menar du fusk?

Amina: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FUSK JA he-he-he-he (jag dör av flabb inombords.. fast vågade inte ändra min, tänkte hon kanske börjar skära mina ådror eller ngt om jag skrattar)

Kvinna: NEJ -.-

Amina: heheheheheheh taaaaaaaack endå :)
väl utanför dooooooooog vi av skratt, klart hon menade riktig, ofta man går runt & letar fuskpäls -.-?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0