skär mig -.-

IMORRON händer det grejer... och jaaaaaaaaa.... ett av dem är att vi dansar.. det andra ÄNNU större, är att BOSNIEN spelar.. och jag kommer inte kolla. Det är den viktigaste matchen genom tiderna. Och jag är på en fest och dansar.. det e kedd :( jag tror jag borde skära mig nu... nu förstår jag Emosarna HAHA

Och så är det drygt 8 timmar tills jag ska vara på statoilmacken och ta farväl till helsingborg och möjligheten att kolla på matchen, VAD SKA JAG TA MIG TILL? :(



Och så finns det en sak till... Jag fick ett poäng från Mvg i matte C... ETT POÄNG, jag skar mig djupt för att Anders satt där och planera vilket av talen han skulle dra av ett poäng för.. han ba Arnela måste få VG ingen får vara bättre än mig... hahaha :)


Kommentarer
Postat av: emofan no 1

fin rubrik<3

2009-10-10 @ 20:02:41
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: emofan no 1

fin rubrik<3

2009-10-10 @ 20:02:46
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0