Skööööööööövde 10/10

Japp, jag var så ivrig över att vi skulle dit att jag knappt sov. Jag lovar jag vaknade varje timme. och till slut jag ba JAG BRYR MIG INTE JAG VAKNAR NU (och klockan var typ 5) hahaha vi skulle samlas på statoil 7.. KEDD. Skickar amina sms: kan jag hänga med? -.- Jag ba nej verkligen inte, kom till mig 7 HAHA hon ba OMG måste djura HAHA

Japp vi började åka 8.. Så tråkig resa på vägen dit. Jag & Amina ba: Vi behöver mukis & denis skämt nu... -.-
Aminka & jag

flyktingar?! kolla min lilla azra som e däckad <3<3<3<3 helt snygg ju

Vi stannade vid Burger King för att kränga? Och helt seriöst, man ska ALDRIG råka säga ngt fel framför admir, han mobbar en i TYP 5 år framåt.. Istället för att säga skicka marama, sa jag skicka marami & han mobba mig hela dagen + hans småkusiner -.- HAHA
Nu när man kollar bilderna inser jag att vi har fett mkt bilder när vi äter HAHAHAHA.. detta var det första vi gjorde när vi kom dit..:P alla ba: är det någon som inte vill ha sin kykling? HAHAHA och vi åt 2 timmar tidigare.. Jävla hungriga huliganer
sen bytade vi om, i ganska stor stress kan man lugnt säga.. Jag där borta i grön HAHA
Sen våra seximomakillar.. Muki hade INTE passat i att vara white-boy hahahah :P
Vi när vi sjöng :) Jag önskar ni kunde HÖRA som vi ägde fett .. Flaggan där bak dödar...
HELL yeah da pose.. jag passar inte i slöja HAHAH
HAHAHA var tvungen att sätta ut denna, Almir fottades mot en spegel med min kamera. och han är typ 10 men redan i fjortisåldern :P
vi, jag längst fram hahaha helt entusiastisk
vi igen

Almir & jag :) erkänn snygga

Så snygg grupp :)

MÅSTE berätta om letandet efter matställe HAHAHAHAHAHAHA... Vi kommer till mc, vi har inte käkat på 8-9 timmar. Mc-s matkö var RIKTIGT lång, minst en halvtimmes väntan. Så vi letade efter pizzeria.. vi frågade folk på gatan. efter ett bra tag att vi letat ger bosnierna upp & börjar gå till mc.. jag envisas & säger vi letar kinarestaurang? Vi går ditåt och mitt i allt ser vi "KEBABHOUSE" helt tomt med bra pris.. fattar ni att Denis muki & denis bokstavligt talat KUTADE sprang som judar mot kebabhouse HAHAHA jag och amina när vi kom in ba: JAG VILL HA DET OOOOOOOOH NEJ DET OH SÅ GOTT.. hahaha Muki ba: jag tror aldrig jag har sett någon säga så, och peka på maten HAHAHA får ni mat hemma?


Jag vet inte ens om jag borde berätta om denna bilden HAHAHAH. vi får be denis själv berätta någon gång HAHAH

Ingen fick äta förrän vi fottat maten HAHAHAHA

Admir ba, jag sitter här äter ba hör man Arnela säga: mmmmmmmmmmm va gott HHAHAHAHAAHHAHA
sen alla mobba mig :P

Sen bytta vi om och PARTEJ

Muki & Arnela

Denco & aminka

gänget skitsamma hahaha
Adnan & Arnela
Sexbomber



Vi fottades fan inte på dansgolvet haha wtf men det finns en 2 st på killarna




Sen bråkade vi om vem som skulle sitta i minibussen.. Efter tjaffset satt jag & amina fram med dem här coolingarna bakom. Vi satt där & flippa och sånt sen efter ett tag blev vi sånna Real Deep HAHAH värsta berätta sånna upplevelser man gått igenom sånt läskigt och sånt.. det roliga är att när jag tittade runt när någon berättade hade alla öppen mun HAHAH äkta inne i det.
När vi fottades fick jag RIKTIGT rolig bild på muki,SOM VI SKRATTA han ba JAG E TRÖTT SLUTA så blev det "krama-muki, för-att man-har-skuldkänslor-moment"


Sen däcka vi MITT i allt HAHAHAHAHA och ni som pluggar biologi vet vad mutualism är.. när 2 arter är nära varann och har nytta av varandra, det var ÄKTA jag och Amina i framsätet hahahaa hon lutade sitt huvud mot min axel, och jag mitt huvud mot hennes huvud HAHAHA ae. När vi stanna på macken blev alla pigga, amina ba: SOCKER !!!!!!!!!! så köpte hon 4 choklad hahahaha ABOHASSAN på henne nu

RIKTIGT KUL HADE JAG .. TACK FÖR EN UNDERBAR DAG <3<3<3<3<3<3<3<3<3 VI behöver ingen annan än varandra för att ha RIKTIGT kul. ffs Som denis hade sagt. Han hittade också på en ny förkortning WTFM = What the f*ck MAN



Kommentarer
Postat av: irma

hahaha pallar ej hur däckad azric är på bilden :D helt söt pic!

2009-10-13 @ 16:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0