soft kväll..

Japp, hemma nu. Jobba imorron. jobbigt hahaha

Jag var i mezo med baby, hahaha jag tänkte på en sak.. Jag ba, vi är i skolan, smsar 24/7 snackar på msn varje dag och är efter skolan. Det är ett mirakel att vi har ngt att snacka om hela tiden. Det är aldrig "pinsam tystnad". hahahah Det är VEKLIGEN inte "us". Hhaha så skratta doni med öppna ögon, så skulle jag säga du liknar ahmed the dead terrorist.. men så blev det du liknar "ahmed the talking bunny" alltsåjag svär det var inte meningen, men min hjärna är så inställd på kaniner på sistone fattar inte varför hahahaha. Vi bölade av flabb hela dagen det är kedd.

Och så dog dog dog vi av skratt när ag berättade ngt om typ south park.. ja det är torrt men ett avsnitt var riktigt roligt.. typ I broke the FUCKING damn.. two days before the day after tomorrow... BUT thats today? HAHHA riktigt ful...måste lägga in den...


two days before the day after tomorrow

The Stealthy One "AH-CHOO!" | MySpace Videos

Vi krängde godis idag :S omg måste måste måste sluta. Träna + diet here i come, vill ha wp-kropp igen. Shiii den magen jag hade var kedd :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0