Söndag

Ännu en söndag där jag inte gjorde någonting meningsfullt, seriöst. Jag vaknade, planerade att övningsköra men pappa ba PALLAR INTE... Kom det upp en orm på tv.. jag ba Ormar är söta endå.. mamma ba: VERKLIGEN INTE... dem är jätteäckliga.. Pappa ba: Jo dem är söta .. men när dem är döda ja... -.- la mig

Sen jag smsa amina, Har du lust & plugga fysik släng över din röv hem till mig. Hon kom typ dirr HAHAH satt vi och "plugga" efter typ 2 timmars snack.. Eftersom vi inte snackat ut på 40 år..

Vi ba... Cykla? Skopunkten? Ja.... HAHA så vi stack dit.. jag ba JAG VET ATT DEM HAR SKITFINA PÅ SCORETTE.. vi ba ciiiiiiiikla diiiiiiiiit? jaa.... så vi cykla tillväla... Amina ba: VAR ÄR MITT KORT :| Letade SÖNDER fickorna..

Amina: Du vet NÄR MAN ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÄKER PÅ ATT MAN TAGIT MED NGT...
Arnela: Ja ... jag vet inte kolla igen? Du kanske endå inte tog med den?
Amina: JO men kolla såhär var det.. jag skulle ut så stoppade jag den i..... AHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DEN ÄR I VÄÄSKAN... jag dog -.- HAHAH hon fick värsta paniken anfall ^10 och sånt

VI kom till väla HELT loffe, ni fattar inte. Jag har ALDRIG i mitt liv träffat en människa som är mer LIK mig, alltså samma musiksmak & allt jag har kommenterat innan.. Men idag var det KEDD! vi hade likadana tights, tröja, everestjacka, låga skor, RÖD DAMCYKEL, mörkt hår, samma skämt & framför allt OSMINKADE
japp jättemaxade

Så egentligen, det första vi gjorde i väla var att vi sminkade oss i kicks HAHAHAHAHAHAHAHAH vi ba ae ska vi köpa detta puder & sånt, men egentigen ville vi ba sminka oss ba så allmännt. Amina KRÄNGDE parfymer.....

Amina tyckte det var skitkul att mina föräldrar är sånna softa.. Min pappa ba.. Arnela HÅLL KÄFTEN..(på svenska) hahah jag ba AE lek inte... han ba snea blicken kaxa & sånt.. Amina LA sig.. Och min mamma ba: OMG vilka låtar du lyssnar på får huvudvärk.. Amina ba : SA DIN MAMMA PRECIS OMG? hahahahahahhahahaha

tack för idag kanin <3


Kommentarer
Postat av: amiina

ÄKTA pillesvin (6) Tack själv =) <3<3 Dooog ju HAHHAHAHA

2009-10-19 @ 10:50:31
URL: http://aminka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0