Trött?

Igår var det FINE FINE, med FINE FINE guys.. Jag stack dit med Aminka, Mirelka, Dzanica & Zina..
Heeeej Mirela var med enes, Dzana med denis, aminka med en och jag och zina blev ensamma kvar.. -.- wtf maen? jag måste erkänna att jag är lite väl petig var det gäller killar, kan ej hjälpa och som straff fick jag typ kolla på medan kärleksparen visade big loooove och värsta romantiskt på en konsert med romantiska låtar HAHAH


Bilder måste komma inom kort, fattar inte hur mkt vi maxa systemet på en konsert utan fest-musik HAHAHA

Jobb idag, tävling för barnen.. vaknade fett tidigt och la mig sent :(
måste berömma min brother from another mother Mirzet som fick 2 guld (bröst & rygg 50m) äkta G.. och sen måste jag berätta om lill-killen som var 3 år och satt sig bredvid mig, han ba: heeeej vad heter du :) hahaa sen jag ba hur gammal e du? så visade han upp pekfingret långfingret och lillfingret hahaha AAAAAAAAAWE :D sån helblond.. sen när han stack han ba kan jag få en puss? SÅ OTROLIGT SÖT !

Nu när jag är som tröttast ska jag dra & plugga och bli ännu tröttare, YES! MENINGEN MED LIVET!

pussssssssssssst & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0