Vem säger att lov betyder vila?


HAHAHA mår ni inte riktigt illa när ni ser det? Jag har INTE mycket plugg, nej...


Donika som skrev kontaktanons om mig & derya HAHAHAAHAHAH ngn kille som känner sig träffad? HAHAHAHAHAAH det är verkligen inte sanningen !!!!!!!!!!!!!!

Ska träna nu snart, funderar på att göra en riktigt god smoothie sen, och ni vet när sånna "kända bloggare" sätter ut sån bild på smoothie. jag ville leka sån töntig som dem, så kommer Omer min bror och remixar hela bilden när han åt medan jag drack smoothien HAHAHAHAHAHHAHAHA


Kommentarer
Postat av: 3punktskvinnan

hahhaha för det första : kedd på böckerna, jag orkar inte ens kolla på dem



för det andra, HAHAHAH KONTAKTANNONSEN E BÄST, fota deryas del också så man ser hela?



för det tredje ;: OMER ÄR FUCKING KING hhahaha han bevisar för dig att du nt ska va som alla andra

2009-10-28 @ 22:41:24
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0