Winsor pilates <3

hahaha måste ännu en gång kommentera hur bra WP program är. Jag gjorde det idag för första gången på 3 månader eftersom vi renoverade direkt efter sommaren, NI FATTAR INTE KÄNSLAN fyfan. Hela magen blir platt på en månad, om man gör det  varje morgon :) ska börja med det igen !



Idag tänkte jag på en sak, Hur fucking mkt alla är besatta av mobil. Alltså det finns knappt ngn som inte har comviq, och ibland smsar man sånna RIKTIGT onödiga saker, ba så för man e besatt av sms & shit. Tänk er att höra att en grov blatte inte har comviq, hade personligen svimmat hahahaha. Har jag inte mobilen med mig får jag panik.. typ.. tänk så får jag ett viktigt sms blablabla. ibland kan jag faktist va riktigt seg på att svara :P men jag läser dem direkt när jag får dem. Det kallar jag besatt..

Köpte in-ear-hörlurar för 69:- på clas ohlsson skitbra hahaha säger det för att det är dem billigaste man kan hitta, slipper man betala 249:- överallt hahaha ;)

Kommentarer
Postat av: Telefonkontakten

ASSÅÅÅÅ du har den smalste fucking magen i universum och du skriver MAN FÅR PLATT MAGE PÅ EN MÅNAD FAN VA COOLT De e keddan i kedden arnela.. JAG om någon behöver WP , tack i förhand

Hoppas på att komma med i ditt team.

2009-10-20 @ 20:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0