wtf

Döda mig? Jag kom hem halv 6 idag. Fattar ni vad det innebär.. ingen träning, ingen vila.. Plugga på en väldigt kort tid innan jag lägger mig. Jag orkar inte. När kommer det jävla lovet? Okej jag erkänner, det kommer inte hjälpa mig så mkt, men åtminstone lite hahah.

idag skrattade jag så mkt att jag grät, bokstavligt. Vi alla hade blivit höga på äppelpaj så vivar helt hyper på biologin. Alltså, när jag tänker efter var det eeeeeendå inte så kul :P Det handlade typ om en barnslig låt som donika lekte cool över att hon kunde, så mobbade jag henne genom att säga: Hej jag heter donika och låten GÅR TILL SÅ: everybody sing a song doda doda.. så hon blev wannabe sur och slängde läppsyl på mig och missade och läppsylet sprängdes åt alla håll. Och jag dog av skratt.

Har inte mer tid att skriva haha trots att jag har lite att skriva av mig. Men det får bli senare <3


Kommentarer
Postat av: LIPSYLMOSAREN

HAHA ARNELA JA KUNDE INTE ANDAS NÄR JA LÄSTE DETTA INLÄGGET JA FATTAR NT VA VÅRT FUCKING PROBLEM E HAHAHAH O JA FATTAR INTE ATT VI HAR VARIT TYP SKITNÄRA ATT BRÅKA 3 GÅNGER PÅ 2 DAGAR MEN ÄNDÅ HAR AAVFÄRDAT DET SÅ JÄVLA BRA FÖR VÅR VÄNSKAP HAR BLIVIT SÅ SJUKT STARK



älskar dig, now and forever<3

2009-10-15 @ 21:18:20
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: LIPSYLMOSAREN

HAHA ARNELA JA KUNDE INTE ANDAS NÄR JA LÄSTE DETTA INLÄGGET JA FATTAR NT VA VÅRT FUCKING PROBLEM E HAHAHAH O JA FATTAR INTE ATT VI HAR VARIT TYP SKITNÄRA ATT BRÅKA 3 GÅNGER PÅ 2 DAGAR MEN ÄNDÅ HAR AAVFÄRDAT DET SÅ JÄVLA BRA FÖR VÅR VÄNSKAP HAR BLIVIT SÅ SJUKT STARK



älskar dig, now and forever<3

2009-10-15 @ 21:18:22
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0