090905

Okej detta är första gången jag skriver rubrik efter datum HAHA

Idag... När jag stack & kolla på matchen hemma hos mirela.. alltså OBESKRIVLIGT.. vid 50:onde minuten jag trodde jag skulle explodera alltså jag kunde ha dött där av nervösitet.OCH VET NI VAD? 2-0 TILL BOSNIEN.. IDEMO U AFRIKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Direkt efter stack jag & Mirela och "skulle bara hämta våra grejer" HAHAHA det GÅR inte booooookstavligt talat.

Och jag måååååååste säga Aminas smarta replik :
- Alltså tjejer.. vi kommer ALDRIG få en fin kille, vi kommer föralltid ha fula conte(=nördar) Snygga killar har fett med självförtroende och VI KOMMER HELT ENKELT ALDRIG TILL ATT TOFFLA FÖR DEM och det är det dem vill... vårt behov utav en snygg kille kommer för alltid att finnas kvar..

alltså jag dog bokstavligt talat.. för det är så sant HAHAH

När jag och mirela skulle hem RÅKADE det regna, och jag RÅKADE lämna mitt paraply hos amina från igår. Och jag RÅKADE ha med mig mirelas regnrock för att ta med det till lägret :P MEN ENDÅ hjälpte det inget HAHAH mitt paraply är såååååå sönder (vändes ut&in)och mirela stod där och skrattade ihjäl sig i regnet och svor, medan jag skrek idemo u afriku i min gula fula regnrock fattar ni hur maxat det såg ut? Tur att ingen såg oss :D



Okej.. nu försöker jag sansa mig efter min "leta-gummistövlar-färd" och jag tänkte på en sak..
* Vi ska ut i en fjutten skog
* Vi ska ha lektion
* Jag kommer inte ha smycken, finkläder ELLER smink på mig i 4 dagar :P
* Vi ska vandra i gegga 24/7
* Det är utedass
* Ingen internet eller kontakt med omvärlden i 4 dagar
* Typ ingen el så man var tvungen att ha med egen ficklampa
MEN ÄR HETER MAN ARNELA OCH ÅKER MED DEKI & DONI SÅ KOMMER MAN HA SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA KUL !


Kommentarer
Postat av: db

Haha japp, och jag har glmt köpa ficklampa, bravo dona



sv. hahahaha ja äkta utnyttjare förfan:@

2009-09-06 @ 06:46:51
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0