12 dagar sen smäller det !

Varje dag sitter jag och tänker på det, TÄNK om vi vinner, ba tänk... och möter Sverige? alltså jag hade begått självmord jag svär.. av anxiety fyfan.

Ljiljani zlatni, opet smo s vama.
Ponovo nebo, ce gorit nad nama.
I jaki ko kamen, staroga mosta.
Na nas je majka Bosna ponosna... BHF :D



Och sen har en del sagt: jag visste inte du var sånt fotbollsfreak.. haha ännu en gång.. vad det gäller Bosnien & Bosnier så hänger jag med 100% och stöttar Salihovic (a)

Bosnien-Belgijen


Bosnien-Armenien


Det som är konstigt är att poliser söker igenom varenda jävel riiiiiiiiiktigt noga, men endå tar man in 2302893759 sånna brinnande grejer hahah... det ser fan ut som att människorna brinner där borta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0