aae

Japp sexigaste rubriken på länge :) Jag är tvungen att skryta om att jag börjar 12.10.. :) sitter här med pappa och dricker kaffe hahahah vilket inte är så ofta men vi snackade om vilken bil han ska köpa för jag ska börja övningsköra.. han vill egentligen köpa cab men han vet inte än :D hell yeah

Igår var jag med min syrra Mirela <3 och som vanligt snackade vi om allt och för en gångs skull snackade vi om framtiden.. jag undrar hur den ser ut.. men jag vet att jag inte vill sluta gymnasiet.

JAG VAR TVUNGEN att lägga ut en RIIIIIIIIKTIGT gammal bild på Mirela så söt hon va när hon var fjortis :)


Kommentarer
Postat av: Mirelaaaaaaa

Fuck den bilden idiot, sluta va så skämmig haha.... ljubila te mama tvoja <3

2009-09-03 @ 12:31:50
Postat av: Anonym

hahaha omg Mirela !! haha kände inte ens igen dig !!!

2009-09-04 @ 15:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0