AE

Alltså helt seriöst nu.. Jag har övningskört TRE gånger och min pappa kollar redan HUR jag backar parkerar och allt.. När jag kör.. om jag tar i lite i svängarna eller inte kollar RIKTIGT noggrant när man ska svänga så blir han sur.. Det är helt enkelt krydd.. Jag har kört TREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE gånger ofta jag ska vara värsta föraren.. Jag kör bättre än vad man kan göra efter så lite tid vafan... -.-

Och läxorna kommer över huvudet. Det är ingen myt att 2an är svårtast på NV.. Det är början på terminen och det känns att jag kommer bli begravd levande bland alla böcker :S


Sörjer fortfarande mitt hår.. HAHHA såhär är mitt hår ungefär.. (detta är fjortisfotton från när jag va mkt yngre HAHA) och det var riktigt långt innan (damp)

Måste också kommentera att när jag jobbade idag så kaxade mina simmare hahaha :D jag har blivit värsta barnälskaren och jag tror att jag kan tänka hur dem tänker HAHAH svårt att förklara men endå.. Idag MITT på träningen skvätte dem ner mig RIKTIGT mkt, alltså nu utan krydd hela tröjan var genomvåt...

Jag: PALLA ATT JAG HAR KAXIGA SIMMARE...
Solomon(en simmare): Du är en kaxig tränare...

Hahahaha kände mig äkta dissad till max förfan. Så jag var tvungen att leta efter en torr tröja -.- Men dem älskar mig jag svär :)
min snygga tröja -.-

Jag önskar jag fick sätta ut bilder påmina simmare alltså jag kan inte med ord förklara hur söta dem är.. okej jag har några favoriter som jag vill slå för att dem är så söta :D


Kommentarer
Postat av: samuel (c2)

är jag söt? :$ jag måste vara din favorit, P- G - A stukad tå

2009-09-19 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0