Är man tjej eller inte;)?

idag var det min shoppingdag :) jag tror inte jag slösat såhär mkt pengar på väldigt länge:D jag köpte gråa skinnjackan jag drömt om hela livet :D som mirela och amina betalade 400 kr.. men jag betalade 300 ;) (måste plåga er lite) så e det när man har tålamod... och så köpte jag en DÖDLIG halsduk.. RIKTIGT FINA stövlar..

vanligvis brukar det vara.. Arnela+hitta stövlar= tar ett år.. men jag föll för tiamos stövlar direkt... :) 800:- på scorett <3 helt serre, som dem har uppgraderat sig senaste året :O nästan ALLA stövler/pumps är snygga fick anfall när jag gick in :O

här har vi mig, fottar mig ba snabbt för att visa er min mäktiga halsduk:)
lite fjortispose men aaaaaja

och SÅ den mest passande tröjan på länge :D hahahahaha äkta jag.. YEAH! det står yeah på den :D:D:D:D fucking kedd...
och så åt jag och mamma i väla... och bevz jobbade :) bjöd mig påextra räkor haha :D tnx babe <3

köpte lösnaglar också, har satt dit dem precis.. jag är KÄR i dem.. likar äkta ffs..:) plus piffat till dem lite ;)'

och så lägger jag in lite bilder från en annan "väla-dag" med donika.. det var ÄKTA fynda med donika...

SOM VANLIGT ska vi fula oss Hhahahaha

den dagen köpte jag dessa :D:D:D:D:D:D:D:D heta skorna


haha ja jag vet jag har många converse.. men vafan man lever en gång och jag har inte vita...eller jo men inte vita i skinn och höga hahaha

Imorron börjar helvetet igen -.- (dem börjar med renovering hemma igen) 3 VECKOR KVAR



Kommentarer
Postat av: den rosa stöveln

hahahha FYNDA ME DONIKA, vi shopapar på onsdag ikgen, boka in de i schemat baby;)

2009-09-27 @ 21:11:18
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: den rosa stöveln

hahahha FYNDA ME DONIKA, vi shopapar på onsdag ikgen, boka in de i schemat baby;)

2009-09-27 @ 21:11:19
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: amiina

DÖDLIGT ! Mer får du inte. Det beskriver allt. DÖDLIGT.

2009-09-27 @ 21:44:38
URL: http://aminka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0