Årets match?

Måste första ba snabbt kommentera att jag precis kommit från träning känner mig riktigt trött och kollar på match nästan direkt. Och jag ORKAR inte ens kommentera kaoset hemma med all renovering. Utan krydd nu.. det samlas typ 5mm damm varje dag och jag måste städa VARJE dag.. det är KEDD

Egentligen har man sovmorgon till 10.10 men dem JÄVLARNA ska borra klockan 7 på morgonen..

Medan jag kollar pluggar man glosor HAHAH och efter 10 min kan man allt ;) Och ja just det.. TACK DEKI FÖR DU FIXADE DET TILL MIG ÄLSKLING <3<3<3<3<3
ps hon e modell nr 1 :)

Det är årets match enligt männen/killarna. Inter mot Barca...Och interfansen har gjort sån hatskylt mot Zlatan för han bytte HAHAHA men aftonbladet vill inte säga vad som står på den..
Hur kmr det gå?
Barca vinner?

Hahah Zlatan spelar mott sitt gamla lag, och Eto'o mot sitt gamla lag.. det är abohassan på deras byte mellan lag.


Kommentarer
Postat av: den mobbade ungen

ni båda två e fucking äckliga modeller ok? känner mig riktigt utanför, sån ful äcklig människa

2009-09-16 @ 22:41:47
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: den mobbade ungen

ni båda två e fucking äckliga modeller ok? känner mig riktigt utanför, sån ful äcklig människa

2009-09-16 @ 22:41:55
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0