Baby don't go

Jag lyssna på Fabulous - Baby don't go
Och så tyckte jag om denna frasen RIKTIGT mkt..

It's ok to lose your pride over someone you love
Don't lose someone you love, though, over your pride

Och så googla jag den, och guess what? hittade någon som hade tatuerat in det på underarmarna! FETT GRYM MÄNNISKA !


måste också officiellt säga att Guzzi (Sven Gustavi - min kemilärare) är ÄKTA G...
Ja alla klagar på att jag är högljudd, så kommer Guzzi där (innan han sett mig-för han va bakom en vägg) han ba: JA så HÖR man att Arnela är här.. Och jag tror han är runt 50 år och så säger han till mig O MAJ GAD! och pekade på mitt block(något oviktigt jag skrev)bara för jag brukar säga OMG.. sen skrattar han hahahha äkta G endå?

Och när jag kom från lägret sa alla att dem visste att jag är tillbaka, från 3e våningen.. när jag va på 1a -.-
Och så vet man alltid VAR jag är för jag är så högljudd.. och? ja bryr mig inte. En viss människa satt idag på lektionen och HÖLL för öronen för jag, doni & några till skratta och snacka högt... palla va så mobbad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0