BÖLA av flabb...

Kan säga att det blev en JÄVLIGT lyckad kväll och att jag saknat att gå ut med er :) Så sköna brudar fyfan. Alltså flummet började dirr när man träffade Amina & Zina, vi hoppade på varandra av glädje. Sen sörjde vi en eller två minuter åt våran konkurs och hur snabbt tjejer bränner pengar HAHAHA

Kommer vi till Mezo fuckar flummet i källaren där det sitter fullpackat med folk. Vi ba tvingar ut dem HAHA.. kommer värsta Mateo, Martina, Elin, Denis, Dzana, Admir, Samir, Asmir, Denis 2 hahaha & några till vel hahaha. Så kul man har.. Och så satt man där och ba flippa fyfan.

MC ett tag senare. Jag fattar inte VARFÖR vi alltid ska skratta åt allt. Sen mitt i allt en RIKTIGT känslosam minut igen och alla sörjde hårda livet.. Sen flumm igen. HAHAHA det är kedd...

Fattar ni att jag & Martina satt o snacka om Family guy i bussen och "fat kid on roller coaster" och BÖLADE av skratt. Jag nästan rullade.. fyfan alltså palla vara insane people...

Det roliga kmr vid 45 sek, tungan & bitchslapen är LEGEND HAHA.. och ni som inte kollar familyguy kmr inte tycka det är roligt. Med jag typ dog rullade av skratt....

Eller denna från date movie.. (jag kunde inte hitta bättre kvalité på videon)


Och på slutet säger då servitrisen: OKEJ? So you WANT the pork chops.. hhahaha jag dog

Kommentarer
Postat av: Skiten under naglarna

HERRE GUD JAG KAN INTE ANDAS, HAHAHAHAHAHAHA ARNELA NU VET JAG VAD DU SNACKAR OM ... OOOMMMMMMGGGGGGG DE MED STEWIE HAHAHAHHAHAHAH JAG DÖÖÖR JAG BOKSTAVLIGEN DÖÖR. OCH DEN DATE MOVIE ?!!?!?! VI MÅSTE SE DEN TILLSAMMANS FÖR JAG HAR KISSILERAT U MIN TROSAAAAA HAHAHAHAHAHA

2009-09-19 @ 12:55:58
Postat av: den rullande sovsäcken

ASSÅ, WHAT THE FUUUCK MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-19 @ 18:00:09
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0