BOSNIEN!

HAHA nu måste jag bara berätta att jag bokstavligt talat darrade när jag kollade på denna match.. för helvete 1-1 Bosnien Turkiet. Det är kedd... och Bosnien var lätt fett bättre, sorry Deki!

Och alla bosnier bomba varann under matchen HAHA och när MIN ÄLSKLING SALIHOVIC gjorde det fetaste målet i livet skriver Mateo:

- Du snackar alltid om honom, jag ska fan gifta mig med honom HAHAHA. som jag dog.. men sorry han e min. Mitt framtida efternamn för fan <3

hittade en bild på mig från bassholmen ;)

japp jag passar jättemkt i stövlar stövlar -.-



Kommentarer
Postat av: anuset

VA FAN ÄR MINA RÖDA STÖVLAR ?! OCH VARFÖR HADE DU INTE DOM PÅ DIG ?

2009-09-10 @ 20:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0