Dagarna är för korta...

Jag har märkt en sak med mig själv... Jag sätter press på mig själv, det vet jag.. Det jag insett är att jag sätter FÖR stor press på mig. Jag HINNER inte göra allt. Jag önskar dagarna var längre och att man kunde hinna göra allt efter skolan. Jag hinner inte träffa kompisar, plugga, träna, jobba, hjälpa till hemma, vara inne på datan och kolla tv på en dag. Jag hinner det knappt på en vecka. Hur faaaaaaaaaaaaan ska man hinna allt? Jag måste prioritera viktigare saker. Vad ska jag ta bort? :(

OCH 2AN ÄR RIKTIGT PAINFUL... jag svär om inte min väska vägde ett ton nu när jag skulle hem


(bilden är RIKTIGT gammal, har inget med saken & göra...) HAHAH ville ba inte vara tråkig och ha "bara text"

HEEEEEEEELT seriöst nu, killarna i skolan har skapat värsta ligan hahah och kallar mig dum Bosnier. Som tur finns Muki värsta biffen räddar mig och sånt HAHAHA. Till och med Deki blir emot mig för hon OCKSÅ är halvkurd halvturk.. -.- Jag mobbar dem för det HAHa. Idag gick jag blå i ansiktet för dem kladdat ner mitt huvud med biljardkrita.. SNYGGT! och jag hade ÄKTA damp för att PALLA VA I SKOLAN TILL 10 i 4 !!!!!!!!!!!!!!!? då är ingen i skolan fan helt torrt.

Barcelona - Inter 0-0.. -.- Palla torr match? Jag förväntade mig faktist några mål... Men EXAKT den 10:onde Okt Möter Bosnien Estland :D:D:D:D Som jag ska djura framför tv;n.


Kommentarer
Postat av: blå kamelen

du ärd um

2009-09-17 @ 16:52:17
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0