dagens dag

Idag började dagen lite deppigt... men sen blev det lite bättre på eftermiddagen.

Vill säga att jag finns där för er (ni vet vilka ni är)

Ochjag måste kommentera att igår när jag kom tillbaka hem efter träningen hade min mobil nästan trillat ner från fönsterkarmen för den hade vibrerat så mkt.. MATEO & MUKI spamma hela mobilen med sms och dem tyckte dem va så himla "coola".

Vi fick reda på resultaten vi ligger på än så länge i idrott och jag ligger på VG+ - MVG :D mohaha måste träna styrka sa han hahaha wtf kan man träna mkt mer. Har fan träningsvärk just nu...

Kom hem gjorde värsta proteindrinken till min bror(som vanligt, jag får göra den ge honom den.. PLUS DISKA)



eftersom många klagade på att jag kommer med det så sent så kan jag säga det nu till killar som läser min blogg och blir chockade över att jag kan sånt om proteiner och sånt...

ingridienser:
* ägg
* mjölk
* keso
* banan för att det inte ska smaka PEST

IDAG FYLLER HAMEED 18 !!!! Jag var därför extra snäll mot honom, kramade honom när jag såg honom jag & doni köpte den GODASTE MUFFINSEN & saften MER till honom.. OOOOOOOCH jag petadehonom på ryggen(massserade honom) HAHA. Var tacksam Hame, jag brukar aldrig vara snäll mot folk(A) fast jag har blivit värsta snälla personen senjag kom till bosnien :S

Och så har jag en kommentar till en viss person.. DET FINNS GRÄNSER... (ni andra kan också ta åt er)


Kommentarer
Postat av: db

tack för att du alltid finns där ! Älskar dig så sjukt mycket

2009-09-02 @ 21:10:37
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0