Det är dags -.-

Detta är den absolut största katastrofen som kan hända en tjej, det absolut värsta.. Att inte kunna använda sig toalett.... ALLTSÅ FATTAR NI ATT JAG SKA DUSCHA I DENNA BLÅA ÄCKLIGA SAK utanför mitt hem?

Jag ska sminka mig i mitt rum utan perfekt belysning, jag ska platta mitt hår utan spegel...
De ska nämnligen renovera båda toaletterna i FEM VECKOR.. katastrof helt enkelt...

Det finns EN positiv sak med det hela.. att jag kmr tvinga mig själv att träna för att duscha på F&S och inte där HAHA :) så jag e ganska vältränad om 5 veckor ;)


Och så har jag hälften av all kosmetik samlad på en plats HAHAHA bara kolla hur mkt det är., och det är hälften HAHAHA abohassan på det okej?


Och jag VET att jag har VÄRLDENS snyggaste vägg.. målat den själv btw ;)



Kommentarer
Postat av: sabina

svårt att gå till mig eller hahaha pallar inte dig på riktigt du går hellre till f&s än 5 min till mig..

2009-09-13 @ 17:55:34
URL: http://keepingitreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0