galna balkanbrudar

Igår var jag (som vanligt på fredagar) ute med tjejerna.

Vet ni hur snabbt jag ändrar mig om vad jag ska göra? Jag var SÅ inställd på att plugga och sitta inne som en fånge hemma... men så.. efter typ 1 timme... jag ba aaaaaaaaaaaaaeh jag drar till Mezo med tjejerna.. Så jag stack dit och överraskade dem hahaha :) Så satt vi där, jag Mirela, Amina, Jasmina och Katarina.. och hennes bror & hans gäng.

Hör man sen att muki&mateo sitter i källaren.. HAHA när jag ska gå ner och hälsa ser jag då att gänget erövrat källaren HAHAHA :D äkta.


bilderna från dino är lite väl oanvända, jag & mina favoritkillar, muki & mateo <3

vet inte vem som fottade, men var tvungen att lägga upp denna bild. Hade ont i fötterna av klackar och kolla gentleman hjälper mig och sånt <3<3<3<3<3<3 ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR DIG ! kolla mateo hotar den som fottar och sånt.. någon gör peacemärke och sånt, pallar inte vara balkan ! HAHA :D

Ja mc blev det för dem hungriga hahah. En sak jag märkt.. varför är vi ALLTID mest högljudda? HAHA och skrattar sönder var vi än är. Jasmina ÄKTA G köpte kebab & tog med den till MC för fler ville äta där HAHAH. Jag och Amina har fått sån matte-fysik-kemi-sjukdom. Alltså ALLT vi snackar om tar vi med "komplicerade ord". Det fula är att det bara är vi som fattar det och dör av skratt... -.-

När vi tröttnade stack vi till Tempel.. någon sån privatfest så jag kunde komma in :) boring fest.. men eftersom det var VI.. så blev det kul.. för oss hahahaha för det va ba typ vi som dansa.. hahah sen kom det såklart fler upp..


Bäst tillsammans <3

Rubriken? Jo hahah en kille i Tempel ba:
- VAR MAN ÄN VÄNDER SIG finns det galna balkanbrudar som festar loss ;)
Vi ba: - Ah fan, är man bosnisk eller inte?
Hahaha han ba: - ja så sitter ni där och fixar frillan och grejer(amina satte upp mitt hår) HAHAHAH eeeeekta G

bilderna är ganska passande... En vecka till sen MALMÖ :D

Kommentarer
Postat av: amiina

jämviktskraften är den sanna orsaken bakom din text.. Peace&love for the blessed one..

2009-09-26 @ 21:05:08
URL: http://aminka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0