Godis?

Hahah, jag gillar inte godis. tro det eller ej. Men Klubbor OMG & lakrits alltså jag hittade flera tusen bilder på mig där jag äter klubba hahahaha kedd. Och innan mezo stack jag för att köpa lakrits på TH(tasty house) fyfan hahaha.

hur klarar man en dag utan att typ äta en läkerol eller fishermans friend i lakrits?


Ja.... lägg märke till fluffet (det var studentdagen då det regna och var fuktigt i luften :( )




mkt mkt gamla bilder:


Jag tror faktist att man blir beroende av sånt :S hahah börja inte med det jag svär :P !

Ps. bilder från bassholmen kmr snart då donika & edina skickar..

Doni, Deki, Edi, Felli, Sabi, Emi, Mirri, Marti, Eli, Ami & Neli hahaha äkta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0