Grattis mitt älskade hjärta <3

Eftersom jag inte hann skriva ett inlägg igår så skriver jag idag.

Sabina
, grattis på din 17-årsdag.. Ingen önskar dig det bästa mer än mig :)
Du är ett levande exempel på varande vänskap.. Och RIKTIGT stark vänskap dessutom. Vi träffas inte så ofta, men endå finns vår vänskapskärlek där.. mellan oss. Oavsett om vi inte går samma skola, oavsett om vi inte träffas varje dag som på Fredde. Du har genom livet ställt upp SÅ mycket för mig. Det är OBESKRIVLIGT, och jag finns där ALLTID för dig det vet du<3 Det är det jag vill bevara. Jag vill föralltid ha dig nära, och alltid veta att jag kan vända mig till dig.
Denna bilden gjorde jag för RIKTIGT längesen..
HAHAHAHAHA hur gammal är inte denna bilden? HAHAHAHA OMG

aeeeeeeee kolla datumet, kmr du ihåg när vi plugga tsm i skolan, äkta G :P
Hari mata Hari & Haris Dzinovic, oförglömligt
Malmö.. lika oförglömligt <3
Arnela+Sabina+shopping= REA+ Fynda
HAHHAHAHAHA
TH :D hahah
Detta är en oldie från din lilla hemmafest :D mashalla på ditt vackra hår !
Spexfotto, då sabina var kille och jag var snobbig diva HAHAHA
HAHAHAHA sabina har täckt sig och vill bita mig i kinden, kommer du ihåg dina "bita-på-kinden-ticks"? hahaha Jag svär om inte denna bilder är MINST 3 år gammal..
Och denna är ännu äldre..ba kolla så kort hår jag hade HAHA :)

Jag älskar dig. Och önskar verkligen att vår vänskap håller. Den är guldvärd. Eller mer värd än det... finns inga ord till det ens...



Kommentarer
Postat av: sabina

AWWWWWWWWWW<3 älskar bilderna men älskar dig ännnnnuuuuuuu mer! Och det vet du att du ALLTID kan vända dig till mig no matter what! ljubim te duso

2009-09-17 @ 20:38:13
URL: http://keepingitreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0