Green Eyes

Det känns som att jag har grönögda människor runt om mig HELA tiden, och jag ÄLSKAR gröna ögon
min ögonfärg, den är typ hazel
jag vill ha deenna ögonfärgen!!!!!!!

men dock nt dem ögonbrynen.. okej mina är 29348594 ggr tjockare kan inte hjälpa jag e blatte som inte hade noppat ögonbrynen på en timme hahah -.-

Haha också ganska passande att jag låtit mina ögonbryn växa på helgen för att visa Felle att mina ögonbryn är krulliga om jag inte KLIPPER dem HAHAHHA det är kedd.. och dem e lite vågiga nu.. ska fan ta bort det ikväll och tänk er jag hade fotografering med dem ögonbrynen HAHAHH

Igår kollade jag på top model 12.. tänk er att det redan är TOLV! jag kmr fan ihåg när det var 2an och sånt.. som tiden flyger fyfan :S ska anmäla min vän Decki dit för hon e så otroligt kexig


En sak man INTE ska äta i skolan är dextro.. jag åt idag, jag blev såååååååååååå hyper på tyskan.. sen hängig som faaaaaaaaaaaaan efter en timme typ :S men lakrits är så gott :D hahha


gå hem

Kommentarer
Postat av: Derya ( Arnes favorit människa)

hahhaha palla anmäla mig till top model :o, DU BORDE! Arne glöm inte vårt gängnamn, "Da KK'z" HAHAHA :D

2009-09-21 @ 18:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0